תקנון אתר ותנאי שימוש

תקנון ותנאי שימוש לאתר www.yardenr-mb.co.il:

ברוכים הבאים לאתר של ירדן רובינשטיין, בו אנו מציגים את מבנה השירות של העסק ותמונות של שירותי גבות הנאנובליידינג שלנו. על ידי שימוש באתר זה, הנך מסכים לציית לתקנות ולתנאי השימוש הבאים:

קניין רוחני:
כל התוכן המוצג באתר זה, לרבות טקסט, תמונות, סרטונים, מוזיקה וכל חומר אחר, הוא קניין רוחני של ירדן רובינשטיין או של צדדים שלישיים שנתנו לנו הרשאה להשתמש בתוכן שלהם באתר האינטרנט שלנו. אינך רשאי להשתמש באף אחד מהתכנים המוצגים באתר האינטרנט שלנו לכל מטרה מלבד שימוש אישי ולא מסחרי.

שימוש מותר:
האתר נועד לשמש למטרת גלישה וצפייה בשירותים, תמונות של גבות הנאנובליידינג שלנו והשארת פרטים / יצירת קשר בכל דרך שהיא המוצגת באתר. אינך רשאי להשתמש באתר זה לכל מטרה אחרת, לרבות אך לא רק, כל פעילות בלתי חוקית או בלתי חוקית, מטרות מסחריות, או להפר את זכויות הקניין הרוחני של ירדן רובינשטיין או כל צד שלישי.

מידע אישי:
אנו מתייחסים ברצינות רבה לפרטיות המשתמשים שלנו. כל מידע אישי שתמסור לנו דרך האתר, כגון שמך, כתובת הדואר האלקטרוני שלך או כל מידע אחר, ייאסף ויעשה בו שימוש בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו. לא נחשוף את המידע האישי שלך לצד שלישי כלשהו אלא אם כן נדרש על פי חוק או בהסכמתך המפורשת.

דיוק המידע:
אנו עושים כל מאמץ להבטיח שהמידע המוצג באתר שלנו יהיה מדויק ועדכני. עם זאת, איננו יכולים להבטיח את דיוק כל המידע המוצג באתר האינטרנט שלנו, ואנו שומרים לעצמנו את הזכות לבצע שינויים או עדכונים במידע בכל עת ללא הודעה מוקדמת.

קישורים לאתרי צד שלישי:
האתר שלנו עשוי להכיל קישורים לאתרי צד שלישי. איננו תומכים או שולטים באתרים אלה, ואיננו אחראים לתוכן או לשיטות העבודה של אתרים אלה. על ידי גישה לכל אתר צד שלישי דרך קישור באתר האינטרנט שלנו, אתה עושה זאת על אחריותך בלבד ועליך לעיין בתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של אתר הצד השלישי.

הגבלת אחריות:
ירדן רובינשטיין אינה אחראית לכל נזק, הפסד או נזק שייגרמו כתוצאה משימושך באתר זה או מהסתמכותך על מידע כלשהו המוצג באתר זה. איננו מבטיחים שהאתר יהיה ללא הפרעות או נקי מטעויות, ואיננו אחראים לכל בעיה טכנית, שגיאות או כשלים שעלולים להתרחש.

חוק מסדיר:
תקנון ותנאי שימוש אלו כפופים לדיני תחום השיפוט בו פועלת ירדן רובינשטיין. כל מחלוקת הנובעת מהשימוש באתר זה או בתנאי שימוש אלה תהיה כפופה לסמכות השיפוט הבלעדית של בתי המשפט באותו תחום שיפוט.

בשימוש באתר שלנו, אתה מסכים לציית לתקנון ולתנאי השימוש הללו. אם אינך מסכים לתקנון ולתנאי השימוש הללו, אנא אל תשתמש באתר שלנו.